Temel İlkemiz Halka Hizmet

Sakarya Büyükşehir Belediyesi 2012 yılı eğitim kurulu toplantısında alınan karar gereği 2013 yılı eğitim planına dâhil edilen “Bireysel ve Kurumsal İmaj Yönetimi” konulu eğitim İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından 2013 yılı ilk eğitimi olarak düzenlendi. Kurum hizmetlerinin tanıtımının yapıldığı eğitimde, personele kurum dışına belediyenin imajını temsil ettiği vurgulanarak, personele kurum aidiyet duygusu ve kurumsal kültür bilinci artırılmaya çalışıldı. Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen Eğitim ve Bilgilendirme toplantısının konuşmacılığını Halkla İlişkiler Koordinatörü Alpay Şirin üstlendi. Eğitim ve Bilgilendirme Toplantılarının daha önce Sivil Toplum Kuruluşlarına yönelik periyodik olarak düzenlendiğini hatırlatan Şirin, “Gerçekleştirdiğimiz bu toplantıyla birlikte personelimiz Büyükşehir Belediyesi’nin faaliyetleri hakkında bilgi sahibi oluyor” diye konuştu.

 

Toplantılar devam edecek
Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı’nın sonunda bir konuşma gerçekleştiren Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Turan, “Büyükşehir Belediyesi olarak çok daha güzel bir Sakarya için çalışmalarımıza tüm hızıyla devam ediyoruz. Personelimizin yaptığımız tüm hizmetler hakkında bilgi sahibi olmaları için periyodik olarak hizmet tanıtım toplantıları düzenleyeceğiz. Büyükşehir Belediyesi olarak tek derdimiz hızla gelişen Sakarya’ya yakışan hizmetlerin hayata geçirilmesidir. Bizim derdimiz var, bizim hedeflerimiz var ve bu hedeflere ulaşmak için, halkımızın yaşam kalitesini arttırmak için, daha nitelikli hizmetleri hayata geçirebilmek için sorumluluğumuzun gereği olarak her zamankinden daha fazla çalışacağız. Yorulmak yok. Unutmamalıyız ki hayatta halka hizmetten daha değerli bir şey olamaz. Bizim temel ilkemiz her an, her platformda, yaptığımız her işte halka nasıl daha iyi hizmet edebiliriz olmalıdır. Temel ilkemiz halka hizmettir” ifadelerini kullandı.