HABERLER

Toplu Taşımada ‘Anket Bulutu’ Dönemi

Ulaşım Dairesi Başkanı Fatih Pistil, “Büyükşehir Belediyemize ait otobüsleri kullanan vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikâyetlerini bildirebilecekleri ‘Anket Bulutu’ uygulamamızı hizmete aldık. Hedefimiz toplu taşımada maksimum vatandaş memnuniyeti” dedi.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı toplu taşımada vatandaş memnuniyetini arttıracak bir yeniliğe daha imza attı. Büyükşehir Belediyesi otobüslerinde ‘Anket Bulutu’ uygulamasını faaliyete aldıklarını belirten Ulaşım Dairesi Başkanı Fatih Pistil, “Büyükşehir Belediyemize ait otobüsleri kullanan vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikâyetlerini bildirebilecekleri ‘Anket Bulutu’ uygulamamızı hizmete aldık. Vatandaşlarımız Google Play’den indirebilecekleri uygulamayla kullandıkları hatla ilgili talep, öneri ve şikayetlerini kolaylıkla tarafımıza iletebilecekler” ifadelerini kullandı.

Hatta Özel Talep ve Öneriler
Pistil açıklamalarını şu şekilde sürdürdü; “İlk etapta uygulamamız sadece Google Play’de mevcut olarak hemşerilerimizin hizmetinde. ‘Anket Bulutu’ uygulamamızı akıllı telefonlara indirdikten sonra anketlere katılım sağlanabilecek. Vatandaşlarımız hangi araçta veya hatta ise talep, öneri ve şikâyetleri o hat için kaydedilecek. Böylelikle hatlarla ilgili veriler elimizde olacak. Büyükşehir Belediyesi olarak toplu taşımada gerekli analizlere ulaşmış olacağız.”

Günlük Takip Edilecek
“Uygulamamız herhangi bir kişisel bilgi gerektirmemektedir. Anket sonuçlarını günlük takip edecek, planlamalarda da bu verilerden faydalanacağız. Bu sebeple vatandaşlarımızın anketlere katılım sağlaması ve doğru bilgi girişi sağlamaları önem arz etmektedir. Aynı zamanda vatandaşlarımızın bulunduğu bölgede ‘Anket Bulutu’ uygulamamıza dahil bir modül yok ise; ulaşımla ilgili diğer genel anketlere katılabilecekler. Türkiye’de hareketli araçlar açısından tek olma özelliğine sahip uygulamamızın hayırlı olmasını diliyorum.”