ÇÖZÜM MASASI

Çözüm Masası

Vatandaş Memnuniyeti Anketi

Görev Tanımı
Sakaryalı vatandaşlarımızın zaman kaybını önleyerek yerel yönetimle kaynaşmasını, daha kolay ve daha iyi hizmet almasını sağlamak amacıyla 2007 yılında çözüm masası kurulmuştur. Kurumda çözüm masası etkin bir şekilde çalışmakta, vatandaş ile belediye arasında köprü vazifesi görmektedir. Halkın istek, şikayet ve görüşlerini değerlendirip ilgili birimlere aktarmaktadır. İş takibi yaparak birimlerden gelen cevapları vatandaşlara en hızlı şekilde iletmektedir. Ayrıca belediye tarafından verilen hizmetler ve projeler halka tanıtılarak yerel hizmetlerin halka daha yakın olmasında büyük katkı sağlamaktadır.

Başvuru Şekilleri
- Alo 153 ve 444 40 54 telefon hatları
- Faks (0264 274 03 66)
- Kurumsal mail (cozum.masasi@sakarya.bel.tr)
- Kurumda yüz yüze görüşme
- SEMOS (Sakarya Elektronik Muhtarlık Otomasyon Sistemi). Ayrıca birimimiz tarafından düzenlenen hizmet ve kültür gezilerinde de vatandaşların talep ve önerileri alınmaktadır.
- Bilgi edinme
- BİMER
- Sosyal Medya (Facebook ve Twitter)
- TTNET Mesaj
- E-Belediye başvurusu

Faaliyetlerimiz
- Hizmet tanıtım gezileri
- Kültür gezileri
- Çocuklara yönelik “Haydi Çocuklar Sinemaya” kampanyası
- Yeni kayıt döneminde üniversite öğrencilerine şehrin tanıtımına yönelik stantların kurulması
- Ramazan ayında Belediye hizmetlerinin tanıtımı için stant kurulması
- Tanıtım materyallerinin dağıtımı v.s.