Büyükşehir ekipleri pandemi süresi boyunca çalışmalarına aralık vermeden devam etti. Bu neticede Ulaşım Yönetim Merkezi faaliyetlerine devam ederek 7 bin 500’den fazla çağrıya cevap verdi.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı tarafından pandemi süreci boyunca vatandaşların mağdur olmamaları adına çalışmalarına devam etti. Bu kapsamda ‘Ulaşım Denetim Merkezi’ faaliyetlerini sürdürerek 7 bin 500’den fazla çağrıya cevap verildi. Ulaşım Dairesinden yapılan açıklamaya göre, ulaşımda maksimum memnuniyet için uzman kadro ile çalışmalar devam edecek. ALO153-1 numarasından vatandaşlarımız istek-şikâyet bildirebilir denildi.

Ekipler teyakkuz halinde
Ulaşım Dairesi Başkanlığından yapılan açıklamada, “Vatandaşlarımızın mağdur olmamaları adına ekiplerimiz her zaman görev başında teyakkuz halindeydi. Bu kapsamda sağlık çalışanlarımıza pandemi süresi boyunca binden fazla hastane ulaşım koordinasyonu sağlandı. Pandemi dışında Ulaşım Yönetim Merkezi’nde; belediye otobüslerinin anlık ve geçmiş görüntülerinin izlenmesi, hız, güzergâh ihlalleri ve yolcu yoğunluklarının tespit edilmesinin yanı sıra özel halk otobüsleri, taksi dolmuş, ticari taksi, minibüsler ve servis araçları hakkında gelen vatandaş şikâyetlerini kayda alıp çözümleme ve bilgilendirme hizmetleri de sürdürüldü” denildi.